Politica de service

Toate produsele beneficiaza de garantie conform datelor mentionate in certificatul de garantie si declaratiei de conformitate.

Sesizarile pentru interventii in perioada de garantie se pot efectua prin intermediul a celor trei cai de comunicare:

  1. Apel telefonic la 021 232 31 49
  2. Email: la reparatii@yalco.ro
  3. Formularul de comanda service AICI 
Pentru a beneficia de garantie este nevoie sa aveti documentele produsului, anume certificat de garantie ORIGINAL si copie dupa bon sau factura fiscala care sa ateste achizitia.

Veti comunica operatorului sau pe email urmatoarele:

  1. Codul produsului
  2. Adresa de unde se va ridica produsul
  3. Date dumneavoastra de contact: Numele , Prenumele si numarul de telefon
  4. Ce probleme ati intampinat cu produsul dumneavoastra.
Se va lansa o comanda la curier care va ridica cu titlu gratuit produsul insotit de documentele mentionate mai sus.
Produsul va fi livrat in service-ul din Bucuresti unde in maxim de 48 de ore (pentru defecte curente) acesta va fi reparat.
A doua zi urmand ca produsul sa ajunga la dumneavoatra.

Orice reclamatie ulterioara interventiei se va efectua in termen de maxim 48 de ore de la data primirii produsului, de preferat in scris la adresele mentionate mai sus.